BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

19 Şubat 2010 Cuma

Merhaba ...



62 yaşında üniversite mezunu bir bayanım.
Yengeç burcuyum ve yükselenim de yengeç.

23 yıl önce geçirdiğim bir rahatsızlığa kadar, astroloji hakkında bildiğim tek şey, kendimin ve ailemin burçlarının ne olduğu idi.
O zamana kadar doğduğum günün, hatta saatin, benim hayatımda (karakterimde) ne kadar önemli olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Her insanın, karşısına çıkan güçlükler ile başa çıkma biçimi farklı oluyor. 
Kimi savaşmayı, kimi kendini kadere bırakmayı ya da küsüp içine kapanmayı tercih edebiliyor. 

Önemli bir rahatsızlık geçirince ister istemez hayatı, olanları, sebepleri...vb konuları sorgulamaya, daha doğrusu anlamaya çalışıyorsunuz. 
İnsan bir süre "nedenler"e cevap arıyor.

İşte ben böyle bir dönemimde,  nedenlerime cevap ararken, kendimi meşgul etmek-kafamı oyalamak adına hobi olarak başladım astrolojiye.

Burçları, birebir kişiler üzerinde inceledim ilk önce.
İnanın bulduklarım o kadar şaşırtıcı idi ki, birebir tutuyordu!
Önce hayretler içinde kaldım sonra da, daha da inanarak çalıştım.

''Herkesin olaylara tepkisi farklıdır'' derler bizde. 
Karakteri farklıdır.
Karakterimizi oluşturan nedir sizce?
Genetik?
Eğitim?
Aile terbiyesi - yetiştirilme tarzı?
Yetiştiği ortam?
Peki aynı anne babadan doğan, aynı şekilde yetiştirilen, aynı okullarda okuyup, aynı çevrede büyüyen, aynı-eşit sevgi gören 2 çocuk nasıl farklı olabiliyor o zaman?

İşte astroloji bu noktada devreye giriyor.
Herşeyi doğum anınız belirliyor. 

Burçları öğrendikçe herkesin aslında neden farklı ya da benzer olduğunu öğreniyoruz.

Benim hayatımı kolaylaştıran, nedenlerime cevap olan, bu süre içerisinde öğrendiğim tüm bu bilgilerimi sizlerle paylaşmak istiyorum artık.

Ben Allahıma sığınarak bu blogu açtım, yazana ve okuyanlara hayırlı olsun...

0 yorum: