BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2 Mart 2010 Salı

SİZE ÖZEL BİR HEDİYE KAZANABİLİRSİNİZ!!!

 

Merhaba arkadaşlar,

Size özel bir hediyem var.

Aranızdan 3 kişiye istediği bir analizi ÜCRETSİZ olarak hazırlayacağım.

Yapmanız gerekenler:

- Blogumun  izleyicisi olmak - yan taraftaki İZLE butonuna basıp takip listesine ekleniyorsunuz.

- İzleme listesine üye olduğunuz isimle(hesapla) aşağıya yorum yazıyorsunuz.
Yorumda istediğiniz analizi belirtmeyi unutmayın. KİŞİLİK veya İLİŞKİ UYUM (İçerikleri buradan inceleyebilirsiniz) 

ÖNEMLİ :
Kimseye haksızlık etmek istemiyorum. 
O yüzden herkesin SADECE TEK bir yorum hakkı var.
O yüzden:
Adsız veya rumuzlu yorumlar çekilişe dahil edilmeyecektir. (isimsiz yorumlar silinecektir)

Kazanan 3 kişiyi, random.org  yardımı ile (tamamen adil) belirleyeceğim.

Yorum yazıp, katılmak için 
son tarih: 10.03.2010 saat:12.00 

Kazananlar aynı gün saat 17.00 de açıklanacaktır.

26 yorum:

ASTRO ANALİZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
annebelle dedi ki...

Merhaba Astroanaliz, bende 3kişiden biri olabilirsem ilişki uyum analizini rica ederim...
sevgiler

AVCFG dedi ki...

Merhaba eger en hediyye hakki kazanirsam ilişki uyum analizi yorumunu isterim.Ayyy cok merak etdim simdiden:)Kolay gelsin ugurlar

ASTRO ANALİZ dedi ki...

merhaba AVCFG,

izlemeye de alırsan sevinirim. adsız veya rumuzlu yorumları, 2 veya fazla giriş olmasın, kimseye hasızlık yapmayalım diye kabul etmeyeceğiz.

boşu boşuna gitmesin yorumun. uyarmak istedim.

Unknown dedi ki...

Selamlar, bende eğer kısmet olursa synastry(uyum) analizi isterim.

Adsız dedi ki...

merhaba.eğer bende şanslı kişilerden olursam ilişki uyum analizi istiyorum.ismim hatice.

B-POSH Campus Based Creative Designs dedi ki...

merhaba. eğer kazanırsam kişilik analizi rica edeceğim. teşekkürler bu çekiliş için :)

pelin taner dedi ki...

OHH SONUNDA YZABILIYORUM.BEN PELİN TANER.8 OCAK 1974 OGLAK BURCUYUM.YUKSELENIM OGLAK.GENEL HAYAT VE BURCUMUN ACILIMI OLURSA SEVINIRIM.TESEKKURLER.

Laçin Tenel dedi ki...

Merhaba,
Ben kişilik analizi tercih ederim.
teşekkürler, sevgiler.

Abuk Kraker dedi ki...

Umarım şansım yaver gider :)

Kişilik analizi istiyorum ben.

Sümbül Zerafeti dedi ki...

Selam :) bende şansımı denemek istedim, eğer kazanırsam ilişki analizi rica edeceğim..
Görüşmek dileğiyle

mine dedi ki...

merhabalarrr bende sizin gibi bir yengecim:) dogum haritamın yorumunu isterdim sansım olursa. sevgiler.

Unknown dedi ki...

merhabalar eger kazanan olursam ılıskı uyum yorumunuzu ısteyecegım sevgıler...

Unknown dedi ki...

merhabalar eger bensem sanslı ılıskı yorumu ıstıyorum sevgılerle.

ASTRO ANALİZ dedi ki...

Özgecim merhaba,

2 tane arka arkaya aynı isimle yorum var. lütfen izle'den de takipe alır mısın?
her 2 yorum sana mı ait, yoksa ayrı kişiler mi bilmem gerek.

Unknown dedi ki...

Merhabalar;
synastry(uyum) analizini tercih ederim.teşekkürler.

Junon dedi ki...

merhaba,
kişilik analizi hediyesi süper olurdu...

cigdem dedi ki...

bnde kazanırsam ilişki analizini isteyeceğim şimdiden teşekkürler kazananlara maille dönecekmisiniz?

ASTRO ANALİZ dedi ki...

Çekiliş sonrası siteden açılanacak ve daha sonra mail ile sizden analiz için gerekli bilgiler istenecek.

Sağ tarafta NASIL BAŞVURULUR bölümündene tür bilgilerin istenileceği yazıyor.

Ayrıca, ANALİZ İÇERİKLERİ bölümünden de analize ait detayları öğrenebilirsiniz.

YARIN SAAT 12.00 SON GÜN !
Hepinize şimdiden iyi şanslar :)

ASTRO ANALİZ dedi ki...

ARKADAŞLAR,

TEKRAR HATIRLATMAK İSTİYORUM:

LÜTFEN SADECE YORUM YAZMAYIN. İZLEMEYE DE ALMALISINIZ!

Bazen aynı isim 2 kişi olabiliyor.

balim dedi ki...

Bana cikksinn bana cikksiin bana cikkksiiin.. Cikacakk biliyorum :))

balim dedi ki...

Ahh belirtmeyi unuttum hizli yazarken :(
3 aylik analiz istiyorum.

ASTRO ANALİZ dedi ki...

Berna'cım,

Bu çekiliş sadece kişilik veya uyum analizi için. aylık yorum dahil değil.

aylık yorum istersen
http://astroanaliz.blogspot.com/2010/02/analizler-ve-icerikleri.html
ve
http://astroanaliz.blogspot.com/2010/02/danismanlik-ucreti.html

ayrıca çekilişsiz başvurabilirsin canım.

kişilik veya uyum hagisini istiyorsan belirt yine.

Ayshecan dedi ki...

bende şansımı denemek isterim...sevgiler..

Gulshen dedi ki...

Merhaba ilişki uyum analizini merak ediyorum

ASTRO ANALİZ dedi ki...

ÇEKİLİŞ SONUÇLANMIŞTIR

http://astroanaliz.blogspot.com/2010/03/cekilis-sonucu-kazananlar.html

HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.

SEVGİLER